تلفن اینترنتی و خط تلفن ثابت اینترنتی

تلفن های ویپ تلفن های ویپ

اسلایدر

خط تلفن ثابت اینترنتی چیست؟

تلفن ابری چیست؟

خط تلفن ثابت اینترنتی یک شماره ثابت شهری می باشد که بدون نیاز به سیم کشی به صورت اینترنتی ارائه می شود، خطوط VoIP توسط شرکت های FCP اعم از آسیاتک، پیشگامان، مخابرات، رسپینا و شاتل ارائه می شوند. پیش شماره این خطوط 9 می باشد و 8 رقمی هستند. امکان ارائه خط تلفن اینترنتی با پیش شماره تهران و سایر استان ها می باشد.

تلفن ابری یا مرکز تلفن ابری یک سیستم نرم افزاری هوشمند می باشد که امکاناتی مثل تماس دوطرفه، ضبط مکالمات، تنظیم ساعت کاری، تماس همزمان بالا، امکان دورکاری (تماس ورودی و خروجی روی گوشی موبایل ) و … را را روی بستر اینترنت به شما ارائه میدهد. با استفاده از مرکز تلفن ابری، شما بدون نیاز به تجهیزات میتوانید در هرجایی از خط ثابت خود تماس ورودی و خروجی داشته باشید.

امکانات تلفن اینترنتی ویپ

مرکز تماس ویپ چیست؟

خرید خط تلفن رند چگونه است؟

سرویس مرکز تماس ویپ با استفاده از نرم افزار مرکز تماس ویپ سیموتل امکان استفاده از خطوط تلفن ثابت و اینترنتی را برای مجموعه های بزرگ فراهم میکند. این سرویس مناسب مجموعه هایی که بیشتر از ده نفر می باشند مناسب هست.

مجموعه آس تل امکان ارائه خطوط 4 رقمی ، 5 رقمی و 8 رقمی رند را دارد. جهت دریافت مشاوره و لیست قیمت خطوط رند میتوانید درخواست خود را از طریق شماره تماس سایت با ما در میان بگذارید.

هوشمند

نحوه ی استفاده از خط تلفن اینترنتی voip چگونه است؟

در گذشته از دستگاه سانترال برای مدیریت تماس ها استفاده می شد و خطوط شهری وارد دستگاه سانترال میشدند سپس به تلفن های رومیزی متصل میشند و از امکانات این دستگاه استفاده میکردند.

امروزه به کمک تلفن اینترنتی نیاز به دستگاه سانترال از بین رفته ، در واقع خط تلفن ثابت اینترنتی نیازی به سیم کشی ندارد و روی بستر اینترنت قابل استفاده است ، شما میتوانید داخلی ارائه شده را روی گوشی موبایل ، لپ تاب یا تلفن رومیزی آی پی فون ست کنید و تماس ورودی و خروجی داشته باشید.

تلفن ثابت اینترنتی امکانات فراوانی را به صورت نرم افزاری ارائه می دهند مانند : امکان دورکاری کارکنان، ضبط مکالمات ، صف تماس ، اتصال به سی آر ام ، دایورت تماس ، نظرسنجی و .. را ارائه می دهد.

امکان استفاده از خطوط اینترنتی به دو صورت امکان پذیر هست مجموعه هایی بیشتر از ده کارمند دارند وامکان استقرار سرور در دفتر خود را دارند نیاز به یک عدد سرور ، مودم و تلفن رومیزی دارند و مجموعه هایی که امکان نگهداری سرور را ندارند میتوانند از سرورهای ابری و قابلیت مرکز تلفن ابری استفاده کنند.

در صورت نیاز به خرید خط تلفن ثابت اینترنتی و مشاوره جهت خرید خط تلفن رند و امکانات تلفن ابری با ما تماس بگیرید.

قیمت خطوط
قیمت خطوط